Wie weet hoe de film heet over Auschwitz ?

Het is een speelfilm die zich afspeelt in WOII in concentratiekamp Auschwitz. Er zijn ook fragmenten bij het dodenblok 10/11 en dat mensen daar op een rijtje worden gezet en scenes over de praktijken Dr.Joseph Mengele. De film is ooit op tv geweest rond 1989/1990 bij de publieke omroep. Ik ben in auschwirtz geweest en zou graag die film nog eens zien. Het is niet "playing for time"met Vanessa Redgrave, dat heb ik jaren gedacht maar toen ik het gezien had bleek ie dat niet te zijn. Ik dacht dat zij wel een hoofdrol ook in deze film had.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn aardig wat films over Auschwitz gemaakt, maar nog véél meer documentaires. Weet je o het een speelfilm was of een docu ? En in welke taal ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In dit fragment zitten stukjes uit een film die ik zo 123 niet kan vinden ; is dat wellicht de film die je bedoelt ?
https://www.youtube.com/watch?v=ah3utUn93fw
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deze is dat geloof ik
https://www.youtube.com/watch?v=gTW9HogOrLc

Antwoorden (2)

Ik dacht dat dit de Film "HOLOCAUST " was.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Uit welk jaar is die film dan?
Volgens mij is het 'Schindler's List' ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan nog niet minnen maar dit is een min. Schindlers list is uit 1993 dus dat kan niet.