Hoe heet het bier in deze film?

Hallo,

Ik zoek de naam van het bier waar de film eigenlijk over gaat, echter weet ik de titel niet dus kan ik het even niet opzoeken.

Film gaat over een familierecept bier dat bijzonder lekker is. Het recept is in handen van hun opa die is overleden en ze vinden het recept en gaan het brouwen.

Echter zijn er duiters die zeggen dat het recept van hun vader is en willen dit graag hebben. De jongens gaan dit bier brouwen en die duiters sturen iemand om het recept te stelen zij vermoord iemand door hem in de biertank te gooien.

Film eindigt met een bierglas dat de laars heet. Ze doen een spel waarbij als laatste onderdeel uit dit bierglas gedronken moet worden zonder dat er ook maar 1 druppel geknoeid word. Uiteindelijk krijgen ze het onder de knie en winnen ze het spel.

Toegevoegd na 7 minuten:
Van die jongen die vermoord word komt uiteindelijk zijn broer voor in de film die hun helpen gaat met het winnen van die wedstrijd.

Film eindigt zich als ik het goed heb ook in coffeeshop amsterdam

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De filmkomedie is uit 2006 en heet "Beerfest". De naam van het bier is Schnitzengiggle.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat weer een onterechte min!! + van mij hoor

Andere antwoorden (1)

Schnitzengiggle.