Bestaat er ook een website waar je een uitreksel kunt lezen van film series?

Ik zoek een website waar men uitreksels kan lezen per seizoen over verschenen series op tv. Ik kijk altijd series per seizoen, d.w.z. ik spaar alle afleveringen van een seizoen en kijk ze dan allemaal achter elkaar. Vaak zit er een jaar tussen de verschillende seizoenen en als ik dan bv. naar een 2e seizoen wil kijken, ben ik al helemaal vergeten wat er in het eerste seizoen is gebeurd (ik heb problemen met mijn geheugen). In dat geval zou het dus makkelijk zijn als er ergens een uitreksel zou zijn, zodat ik snel nog even alles kan doorlezen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Nou dat noem ik geen geheugen probleem. Als ik verder ga kijken met Game of Thrones of Person of Interest wanneer de nieuwe afleveringen komen kan ik ook weer opnieuw beginnen met de eerdere seizoenen. Want dat weet ik dan echt niet meer. Er gebeurt zo veel in een serie. Ik denk dat iedereen dat onderhand wel heeft :-) Neemt niet weg dat zo'n site gandig zou zijn.
Ritsuka
8 jaar geleden
op Netflix hebben ze vaak een recap filmpje als er een nieuw seizoen komt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@HeerVoldemort, als ik dit bericht niet kan teruglezen, dan weet ik morgen al niet eens meer dat ik een vraag heb gesteld of een berichtje heb geplaatst. Daarom is de pc zo mooi. Je kunt alles opslaan en teruglezen.
dudemeister
8 jaar geleden
google eens op YTube Bv :
recap season 5 Game of Thrones

Het beste antwoord

Wikipedia heeft dat bij de meeste populaire series:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Game_of_Thrones#Seizoen_1_.282011.29