Ik zoek de naam van een film, de film gaat over een groep mannen die naar een dorp gaan, en de vrouwen daar zijn zombies. Weet iemand welke film?

De mannen gaan naar een afgelegen dorp omdat men zegt dat daar allemaal mooie vrouwen zijn. Daar aangekomen blijken de vrouwen allemaal zombies te zijn. Weet iemand de naam van deze film?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien The Stepford Wives ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doghouse, uit 2009.
Zeven mannen besluiten op excursie te gaan naar een vriend, om hem te helpen met het regelen van zijn scheiding. Als ze aankomen in een klein dorpje, komen ze erachter dat alle vrouwen die er wonen besmet zijn met een virus, waardoor ze kannibalen zijn geworden, met een hekel aan mannen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze website is helemaal top. Ik moet maar met mijn ogen knipperen en jullie hebben een titel voor me.
Helemaal super bedankt!!!