P.S I love you.
dat is een goeie film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Notting Hill
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nothing hill blijft in dat genre een favoriet

Toegevoegd na 1 minuut:
net te laat

goede 2des

love actually

bridget jones
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor Bridget.
The Ugly Truth
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Easy rider(heerlijke film over 2 mannen die door Amerika cruisen op motors,super chille film)

-Meet the parents en het vervolg meet the fockers(de hoofdpersoon is door zijn ouders gaylord focker genoemd:P)

-Koyaanisqatsi-Een superfilm over de mens ,de natuur,en technologie.Het begint met prachtige scenes over de natuur en langzaam zie je hoe de mens de planeet overneemt.

-En als je een miniserie wilt kijken:Taken van steven spielberg.15 uur over drie generaties familie die te maken hebben met ufo's ,de mooiste serie over ufo's en buitenaardse die ik ooit heb gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb onlangs Valentine's Day gezien, erg leuk! Daarnaast is ook Just Married (Ashton Kutcher & Brittany Murphy) wel een grappige (simpele) film.

Toegevoegd na 40 minuten:
Een andere (bijna klassieke) romantische komedie is natuurlijk "When Harry Met Sally..." (lunchroom scene).

Daarnaast is "The Green Mile" ook een hele goede film met een goed en interessant verhaal, dan wel geen romantische komedie maar echt een hele goede film!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus! Die klassiekers zijn vaak t mooist. De green mile is TOP!!
Pretty woman en runawaybride beide met Julia Roberts. Ook Notting Hill met Roberts en Tom Hanks blijft n topper. Andere films zijn oa Private Benjamin,Coming to America,One flew over the cookos nest en niet te vergeten Mama Mia! en als je van actie houd pak n film van tarrantino en je zit op de eerste rij bv pulp fiction,kill bill vol.1 en 2 enz

Toegevoegd na 5 uur:
Notting Hill is met Hugh Grant en NIET Tom Hanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Notting Hill is met Hugh Grant Julia Roberts. Allemaal goede films, maar nou niet allemaal direct films waar je tegen zegt: leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps,dat was Hugh Grant ja,thanx!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net op tijd, haha.
She's out of my league al gezien?

Weer met een lekker cliché einde, maar het concept van de film is wel erg grappig. Misschien een goeie om te huren/kopen/downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Qua RomCom is 'The Rebound' met Catherine Zeta-Jones erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serendipity

Love Actually

Alles is liefde

Op IMDB kun je heel gemakkelijk films terug vinden van een bepaalde genre. Deze hebben ook een rating gekregen van mensen.
http://www.imdb.com/genre/romance

http://www.imdb.com/search/title?genres=romance&title_type=feature&num_votes=1000,&sort=user_rating,desc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
what women want en the first wives club
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Earth girls are easy. Als dat geen romantische comedy meer is, weet ik het ook niet meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hope floats met Sandra Bullock en Along came Polly met Jennifer Aniston en Ben Stiller.
Oja en How to lose a guy in ten days met Kate Hudson en Matthew McConaughey, deze laatste is echt lachen.

Toegevoegd na 7 uur:
oja en ook romantisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Little Miss Sunshine :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Love Actually....echte aanrader, zelfs als het geen Kerst is! No reservation is ook grappig.