is er ergens een lijst met de top zoveel best films allertijden?

het moet wel een serieuze lijst zijn net als de fifa wereldrangslijst bijv, dus niet zelf samengesteld ofiets van eigen mening. En zoja, door wie of welke firma's is deze lijst dan samengesteld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.imdb.com/chart/top

Samengesteld op basis van stemmen van gebruikers van IMDB. (internet Movie Database)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meest kansloze min die ik ooit tegen ben gekomen. Diegene heeft echt geen leven. +1 ik dacht ook meteen aan imdb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He, mijn minnaar is terug van vakantie zie ik :)

Andere antwoorden (1)

De afgelopen weken brachten meer dan 10.000 mensen hun stem uit op de website www.debestefilm.nl. Iedereen kon een keuze maken uit een lijst van 250 films, maar men kon ook zelf films aandragen. De top 10 ziet er als volgt uit:

1. The Lord of the Rings (Peter Jackson, 2001/2003)
2. Pulp Fiction (Quentin Tarantino, 1994)
3. The Godfather (Francis Ford Coppola, 1972)
4. Schindler's List (Steven Spielberg, 1993)
5. Once Upon a Time in the West (Sergio Leone, 1968)
6. The Matrix (Andy en Larry Wachowski, 1999)
7. One Flew Over the Cuckoo's Nest (Miles Forman, 1975)
8. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (Jean-Pierre Jeunet, 2001)
9. Se7en (David Fincher, 1995)
10. Silence of the Lambs (Jonathan Demme, 1991)