Hoe kan ik het beste een dvd kopieren ?

Hoe kan ik het beste een dvd kopieren zonder dat ik steeds alles opnieuw in moet stellen? ik wil n.l. alleen de nederlandse ondertiteling op de nieuwe dvd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat ik zou doen is de dvd op je computer openen, en bestanden uit de dvd kopiëren, en dan kopieer je alles behalve de .srt files (dat zijn de ondertiteling files), en dan zoek je het Nederlandse ondertitelingspoor, en die zet je vervolgens op je nieuwe dvd.

Het nederlandse ondertitelingspoor zal te vinden zijn als iets van 'naamfilm_dutch.srt' of iets in die richting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dit is proberen:bedankt voor de service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onjuist .srt kan je bijvoorbeeld downloaden als je een .avi(divx/xvid) hebt gedownload en je er ondertitels bij wil. Op een originele DVD heb je .VOB files waar video audio en subs ineen gevoegd zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt? oh dat wist ik niet, heb om eerlijk te zijn nooit een ondertitel spoor bekeken van een originele dvd. ;)
Hier is een programma voor dat speciaal daarvoor gemaakt is DVD-shrink. Kan je ook voorfilmpjes eraf halen audio tracks lozen ondertitels weghalen. En hij maakt van een DVD9 zo een DVD5 zodat je gewone DVD's kan gebruiken om te branden.