Waar zitten de "Hidden Mickeys" in de film The Haunted Mansion?

Volgens Wikipedia bevinden zich er Hidden Mickeys in de film. Ik heb ze nog nooit gevonden. Waar bevinden ze zich?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op imdb staan drie verborgen Mickeys vermeld:

1) Als Jim en Sara aan de poort van het herenhuis komen heeft het slot wat Sarah vastpakt de vorm van hoofd van Mickey Mouse.
2) Als Ramsley het poedervormige gif in het drankje van Sara’s doet, vormt het poeder het hoofd van Mickey Mouse.
3) De bank in de bibliotheek heeft vaag de vorm van het hoofd van Mickey' Mouse.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de engelse wikipedia staat het volgende:

A Hidden Mickey is briefly seen when Ramsley pours the poison in the goblet of wine during the wedding.

wat in het Nederlands betekend:

Een hidden Mickey is kort te zien wanneer Ramsley het gif in de kelk met wijn doet tijdens de bruiloft.