wanneer komt de verfilming van De Grijze Jager uit?

De Grijze Jager is een boek geschreven door John Flanagan en heeft 11 delen geschreven waarvan er 10 in nederland uit zijn.
ps bij trefwoorden staan geen trefwoorden maar de officiele site van De Grijze Jager.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.2K

Antwoorden (2)

Op 7 januari 2008 heeft United Artists de filmrechten gekocht voor De Ruïnes van Gorlan en heeft Paul Haggis toegestemd om de film op te zetten. Later is echter de film naar een latere datum verschoven. John Flanagan heeft gezegd dat Haggis nog wel mee in het project zit. Ze hebben voor de film wel 85.000.000 dollar nodig om de film in première te laten gaan. John Flanagan probeert samen met Paul Haggis het geld rond 2012 te hebben zodat ze dan kunnen beginnen met opnemen. De film zal rond 2015 in bioscoop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is inmiddels 2018 en er is nog niet zoveel gebeurd. Jammer want ik zou zo graag een film zien