Ik ben op zoek naar de naam van een film, De film gaat over bijen die een dorp aanvallen. Wie kan bij helpen?

Toegevoegd na 29 seconden:
(Ik bedoel mij helpen")

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je ,Killer Bees,

Canada
Drama / Horror
91 minuten

geregisseerd door Penelope Buitenhuis
met C. Thomas Howell, Emily Tennant en Fiona Loewi

Rond het stadje Sumas liggen grote weilanden met vee en akkerbouw. Ieder jaar betalen de boeren een imker om de natuur te laten bestuiven door bijen. Maar dit jaar gaat er iets verschrikkelijk mis. De imker neemt een illegale kolonie bijen mee, Afrikaanse killer bijen die alles aanvallen dat beweegt..

. Aanvankelijk staat de sheriff voor een raadsel: een paard dat verminkt wordt gevonden in de stal, een dode boer langs de kant van de weg. De lokale imker heeft echter het vermoeden wat er gaande is en licht de sheriff in.

Samen proberen ze het stadje te ontruimen, maar ze worden tegengehouden door de burgemeester die geen paniek wil zaaien. Wanneer de zwerm bijen het stadje nadert en de doden zich opstapelen, moet de sheriff alles op alles zetten om de stad en haar bewoners van een gruwelijke dood te redden....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat was hem. Heb hem gekeken. Was wel leuk. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik ken die film die heet ''swarmed'' oftewel ''killerbee''

Toegevoegd na 1 minuut:
En er is nog een film ''Killer Bees''