Wie weet wanneer er weer een Kuifje film op tv komt?

Laatst was "Het geheim van de Eenhoorn" op tv.
Komt er ook een vervolg op tv?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Spielberg heeft bevestigd dat er nog een Kuifje-film gemaakt gaat worden en dat Peter Jackson hem gaat regisseren nadat hij The Hobbit heeft afgemaakt. Op welk boek de film gebaseerd zal zijn is nog niet besloten. Deze film zal waarschijnlijk rond kerstmis 2014 of in de zomer van 2015 uitgebracht worden.

Dus pas nog veel en veel later op tv.

Toegevoegd na 31 seconden:
(helaas was hier het opnemen fout gegaan... ik had een verdrietige zoon).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De film is vast wel ergens te vinden voor je zoontje.
End of story nu dus voorlopig!