Mijn DVD speler speelt bepaalde dvds niet meer af, vroeger kon dit wel. Nu herkent hij de disc niet meer. Wat is fout?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (4)

Hij is waarschijnlijk kapot. Koop een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan zijn dat het oog,de laser vuil is en dat er wat stof op zit,evt reinigen met wat alcohol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn het gekopierde dvd's? Gekopierde dvd's worden naar een bepaalde tijd slechter leesbaar of helemaal niet meer leesbaar.
Een combinatie van een vuile laser en slechte verslete oudere DVD kan fataal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan een lensreinigings setje kopen omdat je DVD speler door gebruik gereinigd moet worden. Dit kost iets van 7 euro en daarmee kan je probleem verholpen zijn en hoef je niet meteen een nieuwe te kopen en er nog een poos mee doen.