Hoe heet deze nederlandse film?

Wie weet hoe de nederlandse film heet die gaat over een paar vriendenkoppels waarvan de mannen samen aan een nieuw vakantieproject bezig zijn om huisjes te kopen

De film gaat over dat een man psychisch in de war is en zijn eigen huis in de brand steekt en dat er steeds vrienden worden vermoord door een van hun. Ze verdenken die man die in een inrichting heeft gezeten daarvoor.

Het einde is op een bouwplaats met een baby. Waar een vrouw die baby omlaag wil gooien maar dat ze word tegengehouden en uiteindelijk omlaag dood valt.

Hij is uit denk ik 2009 zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De eetclub
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eetclub
De film draait om het leven van Karen en Michel, beiden dertigers. Het stel verhuist samen met hun dochtertje naar een luxe villawijk. Karen sluit al snel vriendschap met een aantal vrouwen van de 'eetclub' en hun echtgenoten. Wanneer een van de dames zelfmoord pleegt, komen de onderlinge relaties onder druk te staan. Karen ontdekt dat de vrouwen en hun echtgenoten geheimen voor haar en elkaar hebben.