Uit welke film komt deze quote?

Deze avond kreeg ik opeens een soort van quote in mijn hoofd, waarvan ik zeker weet dat hij uit een film komt. Ik weet de quote niet meer precies dus daarom omschrijf ik m maar even.

Mensen worden onderdrukt(?) door androids, mensen met robotische eigenschappen. Op een gegeven moment vechten een aantal van die twee groepen tegen elkaar. Een android zegt: ''Don't worry, they are just humans.'' Vervolgens wordt hij helemaal in elkaar gemept door een van de mensen. Een vrouw van de mensen zegt vervolgens: ''... upgrades...'' (weet niet precies wat ze zei), want dus de indicatie geeft dat een van de mensen ook wat robottweaks of soort van upgrades heeft gekregen, maar zelf geen android is.

Zoals gezegd, ik weet de precieze quote niet, maar dit is wat er op lijkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Jep, matrix. Het is niet geheel naar jouw beschrijving over onderdrukkene andriods, maar komt in de buurt.

Die Quote "upgrades" is echt heel kenmerkend voor de scene waar jij het over hebt ;) kijk maar! http://www.youtube.com/watch?v=JTb1UPc1zvo

Toegevoegd na 11 uur:
Het gaat om matrix deel 2: Reloaded (reactie van geenideewieil)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bazorg bij "upgrades" dacht ik er ook meteen aan. Volgens mij zit je " right on the dot"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens wel de Matrix Reloaded. Deeltje 2 dus.

Andere antwoorden (2)

Ik denk de film; Robots, waar will smith ook in speelt,, maar ik weet het niet zeker. Succes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was niet 'Robots' maar 'I, Robot'. En bovendien wordt er in die film nauwelijks door de robots tegen de mensen gepraat.
De film heet I Robot en niet Robots. Je omschrijving lijkt hier inderdaad veel op.
Goede film trouwens.