Hoe heet die (Disney) film van vroeger met het liedje''drunken sailor song''?

LEES DIT EERST:

In deze film kwam het liedje: ''What Shall We Do With The Drunken Sailor'' voor, en het was volgens mij een tekenfilm. Waarschijnlijk van Disney maar dat weet ik niet zeker.

Het was een schip dat zijn afval ging dumpen op zee, en waarbij de bemanning dit liedje zong. Of het precies dit liedje was weet ik niet, misschien een parodie? Het was in het Nederlands, dus iets als: ''Wat moet je doen met een....''

Ik ben hier al járen naar opzoek, ik kom er maar niet uit.

Toegevoegd na 4 uur:
Betty Boop en Steamboat Willie zijn het allebij niet. Toch erg bedankt want het muziekje zit wel in dat van Betty Boop!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaaahh... Nu heb ik het zelfde dan jou :p weet wat je bedoeld ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hè wat jammer... in het Betty Boop filmpje kwam ook geen afval dumpen op zee voor, dus ik was er al bang voor, dat het niet was wat je bedoelde. Ik hoop, dat iemand het antwoord voor je vindt!

Antwoorden (2)

Ik denk hierbij aan de eerste film van disney. 'Steamboat willy'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeeeel misschien bedoel je deze film?:
Betty Boop - S.O.S. (Swim Or Sink) - 1932
http://www.youtube.com/watch?v=FXfiidC_dtY