Hoe heet die film over Timon en Pumba (van the lion king)?

Een collega van me had het laatst over een eigen film van Timon en Pumba, het leek me leuk om die een keer te zien maar hoe heet die film? Ik zie 'm niet in de lijst van animatiefilms van Disney staan op wikipedia.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TIP: IMDB.com hier kan je zoeken op: films, acteurs, characters enz. Bronnen:
- http://www.imdb.com/find?q=Timon+en+Pumba&s=all

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel zoek je naar de derde deel van de lion king films, "Lion King 3". Deze film gaat over de jeugd van Timon, hoe hij Pumba heeft ontmoet en hoe zij samen hakunamatata hebben ontdekt. Erg leuke film, dat duidelijk verklaart waarom Timon en Pumba beste vrienden van elkaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Op vakantie met Timon en Pumba.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Timon & Pumbaa - Uit Eten Met

Ga mee op avontuur met Timon en Pumbaa, je favoriete vriendjes uit en beleef The Lion King superveel plezier tijdens deze ontdekkingsreis! Zet koers naar Frankrijk in "Vrolijke Franse Fratsen", waar de kwaadaardige chef-kok, Quint, hun vriend de slak probeert te veranderen in een smakelijk voorgerecht! De danskleren gaan aan en de voorstelling kan beginnen als Pumbaa moet optreden met het "Boarshoi" ballet in "Rust-stand in Rusland". Daarna gaat we verder "KieleKielemandjaro" waar de veren in het rond vliegen als Timon en Pumbaa op een jonge arend passen. De Verenigde Staten zijn de laatste bestemming in "Rocky Mountains Rock". Pumbaa sluit vriendschap met een stinkkever dat wil zeggen totdat Timon hem aanziet voor voedsel en opeet!

Toegevoegd na 1 minuut:
Timon & Pumbaa - Wereld Rond Met

is precies de zelfde alleen met andere titel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! :)
Hakuna matata.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lion king 2 1/2....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die film heet The Lion King 1 1/2 het is die film dat Timon en Pumba in de Bioscoop zitten en hun kant van het verhaal laten zien.