Wie weet hoe deze film heet ? (Overval op waardetransport)

Ik zoek de naam van een film uit de jaren 80. Ik dacht Kim Basinger maar in haar lijst films op IMDB kom ik het niet tegen, dus het zal een andere blondine zijn die er op leek :)
Het MOET een film zijn van voor 1990 (100%)
Het plot is losweg : 3 of 4 mensen overvallen een waarde transport, de hele film worden ze achterna gezeten door agenten etc, ze proberen onderweg de auto open te maken om bij het geld te komen maar dat lukt nooit. aan het einde vluchten ze een berg op (ze rijden nog steeds in de waardetranspot wagen), aan het einde is alle hoop verloren en springen ze van ellende van de berg
the end (triest)

please please help ik word echt gek :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je omschrijving doet me heel erg denken aan een kruising tussen de originele versie van The Italian Job (van 1969, met Michael Caine en geen blondines) en de versie van 2003 (met Charlize Theron)
Beide films hebben een totaal ander einde.
Zou je deze twee misschien met elkaar kunnen verwarren...?
Ik hoop je te kunnen helpen, ik denk even door...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet even zoeken op "armored car robberies" en dan bij movies.

Antwoorden (2)

Ik kan niks vinden, maar zou het misschien Michelle Pfeiffer kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet, maar als je een film weet die aan die voorwaarden voldoet, geef dan ff de naam van de film dan kan ik kijken of die het misschien was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dacht trouwens eerder aan Geena Davis, die lijkt nog enigszins op Kim Basinger maar ook in haar lijst films kom ik in die periode niets tegen .... Ik denk geen Michelle pfeiffer, maar weet je een film dan met haar derin ?
Het lijkt op de film Reindeer games, Charlize Theron speelt hier de dame in. Ook de truck vliegt de berg af.