Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een film, een waargebeurd verhaal over een jongen die achterna word gezeten en daarna in elkaar werd getrapt. wie weet hoe deze film heet?

Het is lang geleden, maar ik herinner me dat de jongen achterna werd gezeten door meerdere jongens en in elkaar werd getrapt, toen raakte hij volgens mij in coma en was voor de rest van zijn leven gehandicapt. kan iemand mij helpen? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Forrest Gump misschien, gaat over een jongen met een lichte verstandelijke beperking die het ver schopt in zijn leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jumanji, the never ending story, the kite runner?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het erg moeilijk, omdat je niet veel meegeeft aan hints, maar ik wil je helpen en het toch proberen. Is het misschien "Boys Don't Cry" met Hillary Swank?
Dit gaat over de tiener Brandon, die een prima leven heeft met vrienden en een leuk vriendin, totdat ze erachter komen dat "hij" geboren is als een "zij". In die film zit nl. een erg brute scene, waar Brandon in elkaar wordt geslagen (en verkracht) en het later nog erger wordt.

Misschien anders een (onverwachte?) tip, want Boys Don't Cry is wel een indrukwekkende film. Excuses als het totaal niet is wat je bedoelde...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding