Hoe heet deze film? De film gaat over een onconventionele docent, die les geeft op een highschool in America.

Hij weet de leerlingen te motiveren, hij geeft zijn leerlingen zelfvertrouwen en daardoor slaagt er voor het eerst in tientallen jaren bijna de hele klas voor het wiskunde examen.
Het is een waargebeurd verhaal en uiteindelijk na veel tegenwerking door de leerkrachten en het schoolbestuur, wordt deze zeer gemotiveerde docent directeur van deze school.
Ik heb de film rond 1996 gezien. Wie oh wie weet hoe de film heet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Bedoel je Stand and Deliver uit 1988?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Saskia,
Hartelijk dank voor je snelle reactie.N.a.v de film heb ik een boekje geschreven, De Vermenigvuldighoed. Het komt in oktober uit. Als je wilt stuur ik je er een op. Ik weet niet hoe het gaat met berichten sturen. Je kan mij bereiken op lieke.wagemaker@gmail.com
Vriendelijke groet, Lieke

Andere antwoorden (1)

The substitute ? Steengoede film.