Wie weet waar ik de film "Dress Gray" uit 1986 kan krijgen? Is op de televisie geweest. Liefst op DVD

Het verhaal:
Hij zit reeds 10 maanden op Grant, een zeer strenge militaire academie waar eer hoog in het vaandel staat. Nu wordt zijn ontklede lijk in het meer gevonden. Hij blijkt vlak voor zijn dood verkracht te zijn. Niet ver van zijn kleding wordt een insigne van een officier gevonden. Als zijn zus om hulp vraagt en een officier de dood onderzoekt ontdekt hij geheimen die hem de vraag stellen hoe ver je moet gaan om de eer van de academie te beschermen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

thepiratebay.org