Hoe kan ik srt. bestanden en avi/mp4 bestanden bij elkaar voegen zodat ik het ook op mijn TV kan bekijken?

Ik heb voor op mijn laptop verschillende films. Dit zijn films zonder Nederlandse ondertitel. Hiervoor heb ik de goede srt. bestanden voor gedownload.
Nu kan ik wel met vlc de ondertitels erbij zetten als ik een film wil kijken op mijn laptop maar kan ik er ook voor zorgen dat ik de ondertitel al in de film heb staan? en hoe?
Zo kan ik het ook met ondertitel afspelen op mijn TV.

Alvast bedankt,

Gr.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

dit kan met Any Video Converter Professional dit is een gratis programma het nadeel is wel dat deze er wat aan de lange kant over. wel kun je zelf kiezen tussen bestand typen.