In welke film zit de man die zonder het te weten zijn koffie-maker ontslaat, en na een beroerd kopje koffie naar hem op zoek gaat?

In het fragment zie je eerst hoe een hele rijke man elke ochtend een perfect kopje koffie krijgt. Op een gegeven moment ontslaat hij of raakt hij zijn bijna volledige huishouding kwijt. De ochtend daarop krijgt hij een belabbert kopje koffie, gemaakt door zijn dienstmeisje. Nadat de man is uitgetierd over de staat van zijn koffie, vertelt het meisje hem dat hij zijn koffie-jongen, om het zo maar te noemen, heeft ontslagen. Vervolgens gaat de man naar deze jongen op zoek. Volgens mij volgt vervolgens een verhaal over de kunst van het koffiemaken, maar dat weet ik niet zeker. Wie kan mij vertellen uit welke film dit afkomstig is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In THE green hornet