tot welk jaar verhuren videotheken films?

laatst wilde ik een film huren maar die hadden ze niet meer omdat hij te oud was, die was uit 2000 geloof ik. Weet iemand vanaf welk jaar ze eigenlijk films huren, zullen ze films van bijv 2005 nog wel hebben..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat hangt er vanaf, als het een beroemde film is zoals The exorcist, dan hebben de meeste videotheken het wel, maar als het een onbekende film is dan houdt het gauw op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt een beetje aan de film zelf.
zolang er veel vraag is naar een bepaalde film. dan blijven ze hem wel verhuren.
films van 2005 zijn nog niet eens zo oud de meesten zullen ze nog wel hebben.

heb je films als bv de sound of music. die word nog steeds verhuurd en is al veel ouder.
13 jaar geleden
Denk dat het heeft te maken met de waarde van films, Films uit 2000 kan je voor een paar euro kopen dus dan is het voor een videotheek niet meer intressant om ze te verhuren, Het hangt ook een beetje af van de grote van de videotheek, we hebben hier een tamelijk grote die oude films nog wel verhuurd