Ik heb een film gezien over een groep vrienden die op vakantie gingen en dan komen ze in een soort van bunker hoe heet die film ook alweer?

De film gaat dus over zo'n groep vrienden en die bunker gaat niet meer open omdat er een sleutel weg is. Er gaat een jongen dood. Later blijkt ook nog dat een meisje die sleutel van de bunker expres verstopte zodat ze met die jongen samen kon zijn.
Het verhaal wordt zeg maar zo verteld een meid die het heeft meegemaakt verteld aan iemand ( psychiater ofzo ). Wie weet hoe die film heet? heb hem al iets van 5 jaar geleden gezien!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

http://www.imdb.com/title/tt0242527/plotsummary

The Hole
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-( weer te laat
AWM
13 jaar geleden
Tjee, wat ben jij snel! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was dan ook wel érg snel! ;p