Tot wanneer draait Harry Potter 7.2 in de bioscoop?

Ik heb mijn zoon belooft met hem naar Harry Potter 7.2 te gaan maar we hebben daar gek genoeg nog geen tijd voor mijn zoon gaat maandag een week met school weg. Dus mijn vraag is tot wanneer draait Harry Potter 7.2 in de bioscoop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Helft van september verneem ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk nog een tijdje omdat 7.1 ook nog draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot twee maanden na de premiere hebben bioscopen een soort van monopolie op het vertonen van de film. Dit zal betekenen dat de film tot 13 september 'monopolie' is voor bioscopen. Films als Harry Potter blijven vrijwel altijd tot aan het einde van de twee maanden draaien, omdat dat nog steeds winstgevend is voor de bios, en soms draaien ze zelfs nog langer dan die twee maanden, zolang het maar winstgevend is. Dit maakt het afhankelijk van de keuze van de bios om de film nog wel/niet meer te draaien.
In eerste instantie zou ik zeggen; tot 13-9, dus je hebt nog tijd genoeg!
Veel plezier!