Hoe verwijder ik vette vegen op een DVD?

Ik heb een film: Robocop. En ik ben er erg gehecht aan. Maar er zitten twee rare vette strepen die dwars over de DVD lopen aan de onderkant daardoor kan ik de DVD niet meer bekijken kan iemand me helpen?

(En voor goeie vraag, het gaat hier over vette vegen niet over krassen, dus dit is geen dubbele vraag.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat krijg je handig weg met een vochtig brilpoetsdoekje of een microvezeldoekje! En uhh... gave film he die nieuwe Robocop! Veel plezier, hoop dat t werkt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeepsop(afwasmiddel) en lauw water en gewoon met je vingers wassen(niet met een schuursponsje). Daarna goed droogmaken alvorens in een speler te doen.