Wanneer komt Burn notice S03E10 uit in amerika?

Ik wacht op deze episode, maar ik kan nergens release data vinden..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De eerste 9 zijn uitgezonden, de laatste 7 volgen ergens deze winter, de data zijn zover ik kan vinden nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In dit soort gevallen is Wiki je vriend:

Het derde seizoen van Burn Notice is opgebouwd uit een zomergedeelte van 9 afleveringen, en een wintergedeelte van 7 afleveringen. Exacte data voor de herstart zijn nog onbekend, maar dus in de winter.

Vanuit wiki kun je ook direct doorlinken naar de site van het programma, en van de zender die het uitzend in de VS. Dat in de gaten houden, en je blijft op de hoogte.