Is er een vervolg op de film 'Sherlock' die woensdag 20 Juli 21:30 op nederland 1 was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sherlock holmes?

Antwoorden (3)

Het is geen film maar een korte tv serie, en ja er komt een vervolg. Dit wordt verwacht in de herfst van dit jaar en zal bestaan uit 3 afleveringen van 90 minuten. Het eerste seizoen (waarvan een aflevering werd uitgezonden) bestaat ook uit 3 afleveringen.

Toegevoegd na 36 seconden:
Zie ook de bron voor meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt inderdaad nog een nieuwe film uit van sherlock holmes (als je dat bedoelt) met robert downey jr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, er zijn 2 seizoen van de serie Sherlock. het is een BBC serie. Hij is trouwens ook op dvd te huren en te koop.

Dit zijn de afleveringen die er tot nu toe uitgekomen zijn:

Seizoen 1

A study in pink
The blind Banker
The great game

Seizoen 2

A scandal in Belgravia
The hounds of Baskerville
The Reichenbach fall