Weet iemand wanneer en hoe ik kaartjes kan reserveren in een londense bioscoop voor de nieuwe harry potter film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gewoon even bellen naar een bioscoop. Wil je echt centraal in Londen zitten, ga dan naar een bios op Leicester Square. Daar heb je verschillende bioscopen bij elkaar en waarschijnlijk ook wel een die alleen maar Harry Potter draait. Zoek maar eens op Google "movie theater leicester square", dan vindt je genoeg. Dit is echter wel prijzig, ga je bijvoorbeeld in de wijk Tottenham, dan scheelt dat bijna de helft.