wat is de titel van de film (zie uitleg)?

een paar jaar geleden heb ik voor het laatst een film gezien en ik wil hem heel graag zien maar weet niet hoe hij heet...
de gedeeltes die ik nog weet gaan zo:

er is een vrouw geblinddoekt en die moeten door te zoenen de ware vinden. dan zoent ze met volgens mij 3 mannen en
dan blijkt dat het meisje haar broer zoent...

het speelt zich af vroeger, ik denk in de middeleeuwen, het speelt zich af in de jaren van een koning??

ik weet dat het een vage uitleg is maar ik hoop dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen

alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt als iets van Shakespeare. Doet dat een belletje rinkelen?
Amadea
12 jaar geleden
Ja, dat wil de vraagsteller dus ook....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Gunit doelt op mij.
Maar ik bedoel geen specifieke titel. Ik vind het verhaal gewoon Shakespeariaans over komen. Misschien dat Aukjeklg erdoor op het goede spoor zou komen..

Antwoorden (1)

tristan and isolde??
http://www.moviemeter.nl/film/28547