bestaat er een documentaire over amerika?

ik zoek een realiteit documentaire over Amerika. zo'n eentje die het dagelijk leven vertelt, over rijke en arme mensen, dat ze je veel staaten enzo laten zien. een soort truth or dare?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Stephen Fry heeft een documentaire reeks gemaakt over het leven in Amerika. Het bestaat uit 6 delen, waar steeds het leven in verschillende staten getoond worden.
Het heet Stephen Fry in America.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
+ Prachtige serie, inderdaad!

Andere antwoorden (1)

De documentaires van Michael Moore zijn ook een aanrader.