er zijn veel films dat veel kijkers probeert te lokken met het label "3D" maar dat er niet veel van waarmaakt...

ikzelf heb de laatste Harry Potter nog niet gezien maar ga er wel vanuit dat de 3d dat ze dan wel gebruikt hebben , van hoog niveau zal zijn.

ik denk dat je liever een 3d film hebt waarbij ze niet overdrijven met dat effect maar er leuk gebruik van maken, in plaats dat ze het té veel gebruiken en je er snel aan wendt en er daardoor niet meer van opkijkt...

maar dit is natuurlijk allemaal heel persoonlijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maar het zijn wel hele goeie deze keer, misschien daarom, wel kwaliteit en minder kwantiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam 3d spreekt memsen sowieso al aan. Ikben hetmet je eens, je kunt er beter gebruik van maken, maar als ze het écht gebruikenvoor een échte 3d-scene, dan komt het er wel goed uit. Je kunt nou eenmaal de film niet volgooien met 3d-effecten
Ook dingen opeens compleet anders doen gaat niet. Kijkers zijn nou ednmaal andere dingen gewend van de eerdere 7 films, dan kun je niet ineens alles omgooien voor 3d.