ik ben opzoek naar een film

het gaat om een film die ik een aantal jaar geleden een keer heb gezien.
eigenlijk het enige wat ik er nog goed van herinner is een scene waarin een man wordt gevraagd door de locale politie om zijn wapen in te leveren omdat hij daar net voor een aantal aanvallers mee heeft weten af te weren(mischien doden, dat weet ik niet meer) in een trein. en omdat hij zijn wapen niet wil afgeven(een persoon geeft zijn katana niet zomaar af) steekt hij het in de vloer en breekt de katana in tweeën.
de film speelt zich in Japan af en die gast met het zwaard heeft net een aanval op iemand anders (een blanke man) gwonnen. Om een of andere reden zitten een soort van ninja's achter die blanke man. na de aanval in de trein wordt de blanke man door diegene de hem beschermde naar een eiland meegenomen waar hij een ssort van ninja trainingsschool heeft

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Alle Ninja-films hebben deze verhaallijn, dus dat wordt moeilijk ;)

Antwoorden (3)

Ik herken het stukje niet maar het zou een scene uit een van de Jean Claude van Damme Bloodsport sequels kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
the last samurai!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You Only Live Twice