ik ben opzoek naar de naam van een homo erotische film maar weet de naam niet meer, help?

een amerikaans/engelse film over twee jongens, de ene jongens is blank en op zijn school over de top homo maar zijn ouders weten dit niet, de ander is duidelijk echt over de top homo, getint en zijn ouders willen er niks over horen maar weten het wel. te moeder van de blanke jongen is een vrouw die super veel lacht en eigenlijk vrij dom is, de vader is een man die een groot probleem heeft met zijn geheugen en werkelijk alles dat belangrijk is vergeet. aan het einde gooit de blanke jongen alles eruit en blijkt dat zijn ouders een weddenschap hadden voor 100 dollar of hij wel of niet homo was. ik weet alleen dat deze film sowieso op 1channel staat maar kan me de naam echt niet herinneren. het was verhaal speelde zich af rond kerst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken deze film ook maar weet niet meer hoe die heet sorry o:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als Antoni gelijk heeft is het geen homo erotische film. http://www.youtube.com/watch?v=E_S0Cc6DCUc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je heb gelijk mrtomaat. Ik wist niet hoe ik het anders moest neer zetten

Het beste antwoord

Via Google vind ik "Make the Yuletide Gay" van Rob Williams uit 2009. Dit is een comedy.

www.imdb.com meldt dat er dit jaar (in 2012) een vervolg komt: "Make the Yuletide Gay 2" waarin deze keer niet de vakantie wordt gevierd bij Olaf's ouders, maar bij Nathan's ouders, die ook conservactief zijn: "One year after Olaf "Gunn" Gunnunderson came out to his parents over Christmas dinner with the support of his boyfriend Nathan, the family prepares for another big holiday, this time with Nathan's conservative parents."
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omg je hebt gelijk!! Dat is hem!! Dank je dank je dankje!!
Antoni
11 jaar geleden
Graag gedaan!