hoe hebben ze antonie kamerling in de film new kids turbo gekregen?

hij was toen al lang overleden.

Toegevoegd na 5 minuten:
antonie kamerling was tijdens het maken van de film echt al overleden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Het was de laatste scene die hij ooit gespeeld heeft:

"Bizarre laatste scène met Antonie Kamerling'

AMSTERDAM - Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling speelden begin jaren ’90 hun eerste scène samen in de tv-serie Goede Tijden Slechte Tijden. Twintig jaar later hadden de twee opnieuw een gezamenlijke rol, in de film New Kids Turbo.

Oerlemans blikte maandagavond geëmotioneerd terug op die momenten. In de Brabantse komedie hebben de twee oud-GTST’ers een kleine bijrol. Oerlemans speelt zichzelf, als producent van het programma die komt mededelen dat het geld op is om de film af te maken.
Kamerling bedient de camera om die scène in het studiootje vast te leggen. "We hebben alleen maar zitten geiten", glimlacht de Eyeworks-baas tegenover NU.nl.

"Maar het is natuurlijk bizar, dat ik twintig jaar geleden voor het eerst samen met Antonie een scène deed, en dit de laatste scène is die hij gespeeld heeft in zijn leven."
Groot fan
"Het is een heel gek ding in de film. We hebben er lang over nagedacht of we het er in moesten laten zitten. We hebben het er met Isa over gehad, zij zei: ‘je moet het er in laten’. Merlijn, de zoon van Antonie, is groot fan van de serie.’’
Het publiek in Den Bosch applaudisseerde toen Kamerling, die begin oktober een einde aan zijn leven maakte, zwaaiend de film verliet. Oerlemans: "Toen dat kwam, was ik erg blij dat we het zo hebben gelaten."

http://www.nu.nl/achterklap/2396216/bizarre-laatste-scene-met-antonie-kamerling.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tijdens de opnames leefde hij nog. Een film maken kost veel tijd.

Toegevoegd na 20 minuten:
Snap niet dat mensen op mijn antwoord een duimpje omlaag geven. Motiveer je antwoord dan.
Kamerling is in oktober 2010 overleden. De film was toen als deels klaar. En de opname met kamerling ook. Vandaar dat ie meedoet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin
De film ging op 6 december 2010
Op 16 april 2010 werden de plannen voor de film bekendgemaakt Antonie is overleden op 6 oktober 2010 http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Kids_Turbo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonie_Kamerling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duh. Dat schrijf ik toch??
Hij leefde toen nog gewoon.

Op 16 april 2010 werden de plannen voor de film bekendgemaakt

De film ging op 6 december 2010 in premiere

Antonie is overleden op 6 oktober 2010