Weet iemand hoe deze horrorfilm heet?

Een tijdje geleden had ik op Film 1 een film gezien over een echtpaar die in een groot huis wonen. Op ten duur worden ze getreiterd en op een geweldadige manier gepest door een stel jongeren.
Ze sluiten zich op ten duur op in hun slaapkamer en proberen weg te vluchten.
Uiteindelijk worden ze allebei vermoord.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ceeve
12 jaar geleden
lekkere film voor je gaat slapen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je je nog iets herinneren van bepaalde acteurs doe erin meespeelden? Dat zal zeker helpen

Het beste antwoord

Ik heb er een paar die het misschien kunnen zijn:

- Them (2006) origineel franse film daardoor dus ook bekend onder de naam "ils"
- Home movie (2008)

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht één van deze twee je film niet zijn, dan kun je ook nog op bijgevogede link klikken, dat is het film archief van film 1 (geselecteerd op genre horror)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohja "them" of ook wel "ils" zag ik in het filmarchief van film1 staan dus grotere kans dat die het is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je hulp! Het was inderdaad Them. Dat wordt weer griezelen vanavond! Erg bedankt!

Andere antwoorden (4)

The Strangers (2008) met Liv Tyler?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Die dacht ik ook, kwam alleen niet op de naam :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is hem niet, hij lijkt er inderdaad erg veel op. Wat ik me wel kan herinneren is dat er eentje sterft in het riool, en de andere volgens mij in het huis. Alsnog bedankt!
Eden lake?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is hem helaas niet. Sorry!
worden ze ook geslagen met een golfstick??

misschien "funnygames''??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is ongetwijfeld 'The Strangers'