Ik zoek een film/serie over een virus maar ben de titel kwijt, weet iemand deze misschien?

Een paar weken geleden was er een film/serie op tv.

Het ging over een virus. Een man in het vliegtuig was besmet. Het vliegtuig lande op een apart gedeelte en de mensen werden direct een quarantaine gedaan.

Een persoon ontsnapte en verspreide het virus verder in een grote stad. Volgens mij LA.

Toegevoegd na 3 minuten:
De mensen gaan dood aan het virus, ze worden geen zombie of iets dergelijks.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het was een mini-serie in Amerika die in Nederland in 1 keer werd uitgezonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Ik heb deze gezien op TV, het was een 2-delige miniserie genaamd Pandemic: http://www.imdb.com/title/tt0802821/
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaah je was me net voor :P
Kimath
12 jaar geleden
Ik weet het nog goed, ik was die film aan het kijken, en kwam er ineens achter dat het zo'n miniserie was en tot iets van half 1 's nachts duurde.
De rest opgenomen en 2 dagen later gekeken toen ik ziek was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was hem!

Andere antwoorden (6)

Grappig, je noemt de naam zelf al (denk ik)
De film heet Quarantine (2)

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is Quarantine 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quarantine 2 is het ook niet. Er kwamen geen hamsters in voor.
Aaaah denk denk denk...
Ik weet het weer!! Pandemic 1!! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook nog The Event zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook nog Outbreak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is inderdaad pandemic, die was een week of 2 terug op de televisie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doomsday
I am legend
28 weeks later
28 Days Later
The Andromeda strain
The Happening
Outbreak
Virus
Biohazard
Twelve Monkeys
The Stand
Resident Evil

En nog meer....???