Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand de naam van deze fim? - (Bankoverval, goud, verraad)

Ik kan me herinneren dat ik vroeger een film heb gezien over een bankoverval. Had erg van deze film genoten en zou hem graag weer willen zien, weet enkel de naam niet meer. Het gaat dus over groepje mannen die een bankoverval (of "gewone overval") plegen en miljoenen buit maken in goudstaven. Het goud werd verstopt in een gebouw zo ver ik me kan herinneren en de mannen verraden elkaar uiteindelijk etc.

Ik denk dat het een film van rond 2002 is.

Weet iemand toevallig over welke film ik het heb? Wordt gewaardeerd!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Die Hard with a vengeance?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vermoedelijk bedoel je "Heist", uit 2001.
Joe Moore (Gene Hackman) is een professionele dief die op zijn pensioen aanstuurt. Op een dag wordt hij echter gesnapt door een beveiligingscamera. Het liefst wil hij direct stoppen met zijn carrière, maar zijn heler Bergman (Danny De Vito) dwingt hem, met de tape als chantagemiddel, nog een laatste klus te doen. Joe moet met een ploeg een vliegtuig overvallen dat goudstaven voor de Zwitserse bank vervoert. De overval slaagt, maar dan begint een spel tussen de bendeleden onderling en de heler om de buit. Mensen worden tegen elkaar uitgespeeld en niets is wat het lijkt.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding