Zijn er in Venetie, of in de buurt daarvan, onnagesynchroniseerde films te zien in de bioscoop?

Aangezien ik heeeeel graag harry potter wil zien, en het niet zal kunnen uitstaan als ik hem later zie dan anderen die minder fan zijn (wat natuurlijk nergens op lijkt te slaan, maar dan ken je dit gevoel vast niet.. )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb eens goed gezocht, maar in tegenstelling tot Frankrijk kan ik geen bioscopen in Venetië / Italië vinden die originele films draait. In Frankrijk staat er dan V.O. (Version originale) achter, maar in de programma's van de Venetiaanse cinema's kan ik niks ontdekken.

Google geeft ook bij alle filmprogramma's aan dat ze Italiaans zijn nagesynchroniseerd.

Sorry! Ziet er naar uit dat het niet bestaat in Italië...