weet iemand de naam van deze film

een meisje en een jongen hebben altijd ruzie
ze gaan met de klas naar een museum en daar staat een beeld daarvoor gaan ze ruzie maken volgende dag merken ze dat ze zijn omgewisselt allebij in een ander lichaam ( dat meisje is in dat lichaam van die jongen en die jongen is in dat lichaam van dat meisje )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet welke je bedoelt! Zelf weet ik t ook niet zeker maar heet de film niet : it's a boy girl thing?