Welke film is dat? rijke vrouw met veel katten in huis?

een vrouw die rijk is maar ook ziek heeft veel katten enkele willen de vrouw haar geld een jonge vrouw en een man deze doet alsof hij de verloren zoon is maar ze hadden niet gerekend dat hij allergisch is voor katten dus de vrouw zorgt dat alle katten weg zijn. maar ze blijven niet weg want de katten dwarsbomen de plannen van de geldjagers die de vrouw proberen te vermoorden. horror thriller een oude film

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Eye of the Cat, uit 1969, van regisseur David Lowell Rich.

Overigens is de rijke vrouw in die film de tante van de man. De man is extreem bang voor katten.

Zie https://www.imdb.com/title/tt0064310/.
Antoni
een jaar geleden