Ik de films Twilight niet, maar ik neem aan dat Eclipse een recente is: nee, helaas gaat dat niet.

Ten eerste moet er al iemand zijn die die film uploadt, en dan nog zal Youtube de film verwijderen omdat Youtube het niet toestaat dat er volledige films opgezet worden, en al helemaal geen recente, bekende films.
Vreemd genoeg worden oudere films er wel opgezet (ben nu zelf ''It'' aan het kijken), maar dan wel in delen gesplitst.
Een optie is dus de film illegaal te downloaden of hem op een illegale site te bekijken (wat ik afraad, want die zitten vol met virussen). De beste en leukste optie is nog steeds de film te kopen op DVD of Blue-Ray.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
www.youtube.com/movies
Er staan wel films op Youtube, maar dat is iets met licenties ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daen.. Heb mijn antwoord hierboven aangepast. Ik kijk al jaren tv series en films op internet en dat gaat prima! Ze zijn gewoon te vinden op internet je moet alleen weten waar en welke veilig zijn. Een virus ligt natuurlijk altijd op de loer! Heb het 1 keer meegemaakt, maar verder gaat het prima:D:D

Andere antwoorden (4)

Via youtube krijg je inderdaad vaak verkeerde video's. Vaak met een link naar een website waarbij het kijken ook niet lukt.

Via deze website werkt het wel..

http://www.letmewatchthis.ch/watch-350823-Twilight-Eclipse

Op deze site vind je verschillende links. Persoonlijk vind ik de putocker.com links vaak erg goed. Daar kun je ook onbeperkt films kijken.

Toegevoegd na 13 minuten:
Nog even een toevoeging n.a.v. het antwoord hieronder. Heb veel ervaring met kijken naar tv series en films op sites als hierboven.

Bij een website (surfthechannel.com) heb ik ooit een virus opgelopen, maar verder nooit! Na een tijdje weet je precies bij welke websites je wel goed zit en niet.

Deze link werkt prima! --> http://www.putlocker.com/file/BAE8110FE4B7FF26# Moet je wel een paar seconden wachten en dan doorklikken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat gewoon veilig zonder virussen of andere dingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey bedankt voor de site! Kun je er ook andere films op bekijken of series?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de site even getest en dat ging goed. Ik heb de hele week al series gekeken via putlocker. Geen last van virussen. Wat ik vaak doe is zoeken via google. --> watch ..... online http://www.watch-fringe-online.net/Watch-TV-Shows-Online.html kun je heel veel series vinden. Op sites worden vaak meerdere links per film of serie gegeven. Wisevid en putlocker werkt het beste. Megavideos is ook goed maar kun je maar 70 min achter elkaar kijken en moet je ook weer ongeveer 70 minuten wachten voordat je weer verder kan kijken.
Nee maar probeer ond-films.nl of euromovies.eu staan heleboel op

Toegevoegd na 43 seconden:
eumovies.eu *
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ond-films.com is goed. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kan je hem kijken in HD kwaliteit.

http://cmprs.me/8f8l