Kent iemand de titel van deze film?!

Ik heb tijden terug een film gezien waarvan in de naam niet kan herinneren. Ik vertel een vriend van mij vaak over deze film maar omdat ik de naam niet meer weet geloofd hij mij niet!

De film gaat over een kleine jongen tussen de 10 en 12. Hij heeft haast om ergens naar toe te gaan op zijn fiets. Hij wordt aangereden door een auto die op de vlucht is voor de politie. De man die in de auto zat wilde de kapotte fiets vergoeden en schreef vlug een cheque uit met 1000 dollar. Deze weet de kleine jongen te vervalsen via zijn computer en weet er een cheque van 1.000.000 dollar te maken. Deze weet hij bij de bank uit te cashen op de naam van (volgens mij, als ik me goed herinner) Mr. Macintosh. Deze naam had hij van zijn computer af gerelateerd. Na dat hij dat geld in zijn bezit had besteedde hij het aan een nieuwe huis leuke dingen doen enzovoort.

Kent iemand de titel van deze film?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik ken hem niet maar denk dat ik hem had met 1 google zoekopdracht gebaseerd op wat jij vertelde:

Google op "boy macintosh cheque movie"

De eerste link is:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blank_Check_(film)

Dat moet hem haast wel zijn.

Google Is Your Friend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

Het gaat om deze film

Blank Check (1994)

http://www.moviemeter.nl/film/4671