Problemen met ondertitels bij DVD's. Wie heeft een oplossing?

Ik heb bij dvd's van Disney/Pixar vaak problemen met de ondertitels. Deze vallen vaak weg, of worden over elkaar heen getoond. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is niet te wijten aan de media, doch aan de mediaspeler.
Bij sommige apparaten kan je de ondertitelingen instellen.
Niet alleen de taal, maar soms ook de positie, kleur en lettergrote.
Als de letters te groot zijn dan krijg je het verschijnsel dat ze idd door elkaar heen gaan lopen.
Loop gewoon je instellingen even na en bekijk de mogelijkheden.