Bestaat er een site als budgetgaming.nl voor films?

Als ik tegenwoordig een computer spel koop, dan ga ik niet meer langs de winkels, want die vragen in de meeste gevallen de volle mep, ook al is zo'n spel al een jaar uit. Dan kijk ik op budgetgaming.nl waar op dat moment het spel het goedkoopst is.

Bij films is dat echter anders, vaak zijn er winkels waar films tijdelijk voor een schijntje verkocht worden. Het is echter moeilijk om deze aanbiedingen op voorhand te vinden en dus moet je maar geluk hebben dat wanneer je door de winkel straat loopt nou net die film in de budget bak ligt.

Nu vraag ik mij dus af of er op het internet niet ergens een soortgelijke site als budgetgaming voor films is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op de site van Elcheapo, daar zie je waar de betreffende film het goedkoopst wordt aangeboden:

http://www.elcheapo.nl/film/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bol.com 2e hands dvd's.