Ik zoek een film die op aquamarine lijkt, tips ?

Ik zoek naar een film, voor een slaapfeestje.
Liefst zo een meisjes film, zoiets lijk aquamarine.
Iemand een idee welke film gepast is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Splash/The princess diaries/Ella enchanted /Clueless /Wild Child/17 again/Bring it on/It's a boy,girl thing/The babysitters club/What a girl wants.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En deze was ik nog vergeten:
H20,THE MOVIE(2006)
Drie 16-jarige meisjes ontdekken dat ze zeemeerminnen worden als ze in contact met water komen.
Een beetje zoals de film die jezelf als voorbeeld gaf!

Andere antwoorden (2)

Volle maan, legally blonde, mean girls, confessions of a teenage dramaqueen, the devil wears prada, 27 dresses, she's the man, the hangover, confessions of a shopaholic, clueless.... Denk dat je hier wel een endje mee komt! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Material Girls
Sleepover
Beasty
Music & Lyrics
Nancy Drew
The Lizzie McGuire Movie
Freaky Friday
Chasing Liberty
Spice World
From Justin to Kelly
10 Things I hate about You
A Cinderella Story