De eerste keer dat ik bloot zag op de televisie was ik nog erg jong, maar hoe heet die film?

Ik weet niet hoe lang het geleden is, ik was nog erg jong, dus zal ca. 30 jaar geleden zijn, en het was op de publieke televisie. Ik had nog nooit eerder bloot gezien, dus was wel onder de indruk.
Volgens mij was het een Deense film, en ging over pubers/jonge teenagers die seks ontdekten. De enigste herkenbare scene die ik kan noemen is dat er een meisje aangerand werd door meerdere jongens, ik geloof dat er overal ijs was, het was nacht en donker, en 1 van de jongens was met zijn fietslamp aan het bijschijnen door aan zijn wiel te draaien.
Volgens mij heb ik het niet eens uitgekeken, want ik dacht, hee, dit mag ik niet zien!

Toegevoegd na 21 uur:
Ik heb het vermoeden dat ik hem gevonden heb.
Maar voordat ik mijn eigen vraag fout beantwoord wil ik hem eerst downloaden en verifieren of dat inderdaad zo is.

Toegevoegd na 1 week:
De film heet dus Kundskabens træ, oftewel boom der kennis!
Zie http://www.imdb.com/title/tt0082633/

Weet jij het antwoord?

/2500

De eerste blote dame op de tv was Fhil Bloom of zoiets dergelijks . Zat daar naakt op een stoeltje .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100