Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ha, die Lovesstwilight;

Een van leukste Duitsche films die ik ken is "Goodbye Lenin!". Geeft ook een mooi tijdsbeeld van de tijd rond de val van de Berlijnse Muur. Iets heel anders is "Derrick - die Pflicht ruft!", een tekenfilm die een parodie is op de oude TV-Krimi. Vooral leuk als je de serie kent; de hoofdrolspelers hebben hun eigen stemmen ingesproken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb me ontzettend vermaakt met:
Die verrückte Jagd nach dem Marakunda
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, het is totaal geen komedie maar mijn favoriete Duitse film is Das Boot van Wolfgang Petersen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind "Leugentje voor de liefde" (De Nederlandse titel van de Duitse film) een erg leuke film, waar zeker komedie in zit.

Ook is "7 Zwerge - Männer allein im Wald" een leuke Duitse komedie, die in 2005 zelfs de Duitse Toekenning van de Komedie kreeg, voor de beste comedy film.

Ik raad het je zeker aan om deze een keertje te kijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soul kitchen uit 2009. zie imdb.com
vermakelijke film !
En er komt een film aan van een joodse regiseur die een komedie over hitler gaat maken.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze film is geen komedie maar heeft wel een oscar gewonnen voor beste buitenlandse film: Das Leben der Anderen heet ie of anders kijk je Lola rennt ook geen komedie maar wel leuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding