Waarom heeft Gerard Joling opeens geen haar meer?

Hoi iedereen! Gelukkig nieuwjaar! Weet iemand waarom Gerard Joling (bijna) geen haar meer heeft? Alvast bedankt:-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Tja, de één is al kaal op z'n 23, de ander wordt nooit kaal voordat ie op z'n 80e loodje legt. Genen enzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ie echt opeens helemaal geen haar heeft: dan moet 't zijn afgeschoren... Echter, ik zag 'm net op TV, en hij had daar nog wel haar...?¿
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
joling was zelfs al heel lang kaal, vandaar de implantaten
Hij heeft zijn hoofd kaal geschoren omdat hij haarimplantaten heeft laten zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opeens hij heeft het al weer een tijdje hoor. Alle tijdschriften hebben er mee vol gestaan.
Hij moest weer een nieuwe haartransplantatie en dit zou beter kunnen wanneer ze hem kaal mochten scheren. Dus heeft die dit gedaan. En het bevalt hem wel hoorde ik hem pas zeggen dus misschien hou hij het ook nog wel.

GELUKKIG NIEUWJAAR ook Ben :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, dit is de reden. +1.
En voorlopig houdt hij het nog kort zei hij. Vind het eerlijk gezegt ook niet gek staan... beter dan die rare kuif :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen klopt heb ik ook gehoord. Maar toch zie ik z'n haar elke week wel langer worden bij Popstars.
Hij is eindelijk gegroeid.

Nou ja niet zijn haar dan.