kun je een bekende acteur opzoeken, waarvan je alleen weet hoe hij eruit ziet?

Ik bedoel dan dat ik geen foto heb, dus aan iemand vragen is geen optie. Iemand tips om zo iemand op te sporen? Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (4)

Nee waarschijnlijk niet. Er zijn vast mensen die op je acteur lijken en dus voldoen aan de beschrijving.

Maar jij hebt het over een bekende acteur, dan heb je zijn naam toch? Dan kun je even op google kijken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Waar ken jij de acteur van?

Welke films?
docu's?
enz.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een bekende acteur is, waarvan jij alleen het uiterlijk weet is het moeilijk te achterhalen. Het zou makkelijk op te zoeken zijn als jij weet tenminste 1 film waar hij in mee heeft gespeeld. Die film zoek je dan op google en dan vind je een lijst van acteurs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen uiterlijk gaat je waarschijnlijk niet lukken (zou ik althans heel knap vinden) maar als je weet in welke film(s) je hem gezien hebt, wordt het al een stuk gemakkelijker. Je kunt wél terugvinden namelijk wie welke rol heeft vertolkt in en serie of film, daar heb je geen namen van acteurs voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de foto op de computer hebt, dan kun je kijken of images.google.com je kan helpen. Daar kun je tegenwoordig je foto uploaden en dan zoekt hij vergelijkbare afbeeldingen of andere formaten. Wie weet kom je zo op een internetpagina die je vertelt hoe hij heet.